Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Реферативна база даних (9)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Ворожбит А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
1.

Головенко М. Я. 
Експериментальна оцінка ефективності алкодезу в профілактиці етаноліндукованого зниження здатності білих щурів до навчання [Електронний ресурс] / М. Я. Головенко, І. Ю. Борисюк, О. В. Карпова, А. П. Ворожбит // Одеський медичний журнал. - 2012. - № 6. - С. 42-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Omj_2012_6_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 187.051 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Гончар-­Чердаклі Л. Г. 
Дослідження домінантного міжпівкульного впливу антиконвульсантів на електрофізіологічні показники функціонування мозку [Електронний ресурс] / Л. Г. Гончар-­Чердаклі, К. О. Осадчук, А. П. Ворожбит // Фармакологія та лікарська токсикологія. - 2014. - № 2. - С. 25-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/flt_2014_2_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.466 Mb    Зміст випуску     Цитування
3.

Громов Л. О. 
Експериментальне дослідження півкульної асиметрії антидепресивних ефектів амітриптиліну [Електронний ресурс] / Л. О. Громов, Л. Г. Гончар­Чердаклі, А. П. Ворожбит, Л. С. Тарнавська, В. Я. Пішель, О. К. Ярош // Фармакологія та лікарська токсикологія. - 2015. - № 1. - С. 19-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/flt_2015_1_4
В експериментах на мишах досліджено ефекти антидепресанту амітриптиліну (внутрішньоочеревинно, 7,5 мг/кг, одноразово) за тестом "підвішування за хвіст" (tail suspension test), за умов аплікації 25 % розчину калію хлориду на поверхню кори лівої або правої великої півкулі головного мозку з відтворенням розповсюдженої калієвої депресії. Функціональне пригнічення лівої півкулі призводить до зменшення тривалості латентного періоду (ЛП) початку епізодів "завмирань" у 2,4 разу й збільшення кількості епізодів іммобілізації в 3 рази та подовження їх загальної тривалості в 2,3 разу. Розповсюджена депресія правої півкулі головного мозку спричиняє протилежні, але дещо менші ефекти: тривалість ЛП подовжується в 2,5 разу, кількість іммобілізацій зменшується на 36,5 %, а їх загальна тривалість достовірно скорочується на 42,3 % (p << 0,05). За умов пригнічення функціонального стану лівої півкулі амітриптилін підсилює антидепресантну ефективність, збільшуючи ЛП першого епізоду іммобілізації тварин. Натомість на поведінкові реакції мишей з ослабленими функціями неокортексу правої півкулі препарат впливає негативно, викликаючи зменшення антидепресивної ефективності амітриптиліну зі скороченням ЛП і збільшенням чисельності епізодів та сумарної тривалості депресивної іммобілізації тварин. На основі аналізу одержаних експериментальних даних можна припустити, що антидепресивний ефект амітриптиліну реалізується переважно за рахунок дії на неокортекс правої півкулі головного мозку, що може бути передумовою диференційованого призначення препарату залежно від розташування патологічного вогнища та латералізації функцій у пацієнтів з депресивними станами.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.221 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Ворожбит А. В. 
Огляд курсу за вибором "Основи верстки та веб-програмування" [Електронний ресурс] / А. В. Ворожбит, О. С. Рибак // Фізико-математична освіта. - 2018. - Вип. 1. - С. 20-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2018_1_5
Розглянуто зміст курсу за вибором "Основи верстки та веб-програмування" для здобувачів освіти старших класів закладу загальної середньої освіти. Збільшення в Україні останніми роками інтересу учнів, які вже володіють навичками роботи на комп'ютері, до Інтернет і веб-дизайну спричиняє необхідність надання додаткової освіти з веб-технологій. Зміст курсів інформатичного спрямування потребує подальшого розвитку, оскільки в старшій школі у змісті інформатики відсутні теми вивчення розмітки та графічного дизайну веб-сторінок, каскадних таблиць стилів, технології веб-програмування (клієнтське та серверне програмування), верстка поліграфічної продукції тощо. Створення курсів за вибором для старшокласників у напрямі вивчення інформаційних технологій, програмування таких як "Основи верстки та веб-програмування" є потребою суспільства. Мета роботи - огляд і пояснення щодо змісту курсу за вибором "Основи верстки та веб-програмування" для вчителів інформатики щодо можливості використання у освітньому процесі. Програму розраховано для навчання у старшій школі закладу загальної середньої освіти. Вона є логічним продовженням вивчення інформатики базової школи та орієнтована на класи, що працюють за навчальними планами з академічним рівнем навчання інформатики. Програму складено з двох змістових ліній: основ верстки та дизайну поліграфічної продукції та основ верстки та дизайну сайтів із вивченням основ веб-програмування. Описано пояснення щодо вибору розділів: дво- та тривимірної комп'ютерної графіки та анімації, верстки поліграфічної продукції, мови гіпертекстової розмітки, таблиць каскадних стилів; основ клієнтського та серверного програмування, системи управління базами даних. Для забезпечення вивчення курсу необхідні програмні засоби які є безкоштовними і вільно поширюваними. Курс може бути рекомендованим для використання у закладах загальної середньої освіти. Курс за вибором "Основи верстки та веб-програмування" є важливим кроком для вивчення сучасних інформаційних технологій, алгоритмізації та програмування та сприятиме визначенню напряму розвитку отриманих навичок під час подальшої освіти старшокласниками.
Попередній перегляд:   Завантажити - 983.669 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Ворожбит А. В. 
Веб-орієнтоване інформаційно-освітнє середовище закладу освіти [Електронний ресурс] / А. В. Ворожбит // Інформаційні технології в освіті. - 2018. - Вип. 3. - С. 20-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2018_3_4
Представлено модель інформаційно-освітнього середовища закладу загальної середньої освіти - системи, яка складається з сукупності підсистем (освітніх ресурсів), які знаходяться в умовах інформаційного обміну між учасниками освітнього процесу на основі сучасних веб-орієнтованих технологій. Основне місце в моделі відведено LCMS MOODLE як "точці доступу" до знань здобувачів освіти. Відповідно до проведеного аналізу систем управління навчанням у наукових джерелах можна зазначити, що в усіх розглянутих системах організовано доступ до навчальних матеріалів, забезпечено взаємодію між учителем та учнем, тестування та оформлення звітності. Безкоштовне використання, можливість додавання нових функціональних можливостей вказує на перспективність використання LCMS MOODLE в закладах загальної середньої освіти. Розглянуто інші компоненти системи: систему електронних портфоліо, сторінки в соціальних мережах, засоби комунікації (месенджери), сайти закладу освіти, районного управління освіти, Міністерства освіти і науки України, Малої академії наук, учнівських предметних олімпіад, конкурсів тощо. Модель інформаційно-освітнього середовища закладу загальної середньої освіти може бути модифікована, що викликано постійними змінами в інформаційному суспільстві і тенденціями використання ІКТ.
Попередній перегляд:   Завантажити - 992.853 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Ворожбит А. В. 
Створення мультимедійного контенту хмаро орієнтованого навчального середовища технічного ліцею [Електронний ресурс] / А. В. Ворожбит // CTE Workshop Proceedings. - 2017. - Vol. 4. - С. 59-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/CTEwp_2017_4_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 121.566 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського